1. Letni seks z kuzynkami.

Data: 13.04.2023, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Minnie,Mikan oraz Stellla

Witamy wszystkich niezwykle serdecznie. Nazywamy się Minnie ,Mikan oraz Stella
    Wspólnie ze swoimi todzicami Thomasem oraz Rosalie jak również ciotką Emmą mieszkamy w scisłym centrum Berlina. Cała historia wydarzyła się trzy lata temu. Wtedy wyjechałyśny na letnie wakazje razem z trójką naszych  bardzo bliskich kuzynek Sharon,Elizabeth oraz Jessica. Celem naszego wypoczynku była Biłgaria. Wynająwszy dwa trzyosobowe pokoje wybrałyśmy się zwiedzić całą okolice. Przecudowne krajobrazy nas zachwyciły.
    Zwiedzając okolicę natrafiłyśmy na cudną pokrytą rzadko spotykanym jasnibiałym piaskiem plaże nad szumiącą rzeką. Właśnie tutaj postanowiłyśmy plażować. Wróciłyśmy zadowolone do pensjonatu. Zamknąwszy za sobą  drzwi naszego pokoju na klucz iraz dwa cyfrowe zamki otwierane soecjalnym kodem szybko rozebrałyśmy się  wzajemnie do naga następnie udałyśmy się pod prysznic. Umywszy się ubrałyśmy pezwiewne letnie bluzeczki oraz minispódniczki jak również bardzo wygodne latem  sandałki na rzepy.
    Ubrane wyszłyśmy na duży wyłożny hebanowym drewnem balkon przylegający bezpośrenio do naszego pokoju. Usiadłyśmy wygodnie na trzech duzych ustawionych przez miłą odsługę leżakach. Przy jednej ze ścian stał metalowy przeznaczony tylko do dyspozycji gości wózek ze szklankami oraz dzbankami wypełnionymi wszelkimi możliwymi oraz znanymi ludzkości sokami owocowymi. Wszystkie były całkowicie darmowe.  Popijając nasz ulubiony sok ananasowy słuchałyśmy śpiewu bardzo wielu ptaków. Siedziałyśmy na balkonie ...
    ... do wieczora. Spożywszy lekką kolację oszłyśmy spać. Następnego lipcowego poranka jak zwykle skończywszy naszą poranną toaletę oraz spożywszy śniadanie wzięłyśmy jeszcze spakowaną torbę następnie zamknąwszy pokoje wybrałyśmy się  prosto na plaże. Dotarwszy na miejsce rozłożyłyśmy kocyk następnie zamieniłyśmy nasze bardzo lekkie oraz zwiewne sukienki na bikini. Posmarowawszy ciała ochronnym olejkiem  całą szóstką wbiegłyśmy do zimnej rzeki. Chlapałyśmy się pośród wielu radosnych śmiechów jednocześnie chłodząc ciała. Potem Stella zapropnowała zawody. Absoliutnie nie miałyśmy nic przeciwko. Jako kapitanka szkolnej sekcji pływackiej dziewcząt bardzo dobrze sobie radziłam. Oprócz tego chciałam zostać pływaczką. Woda zdecydowanie była moim żywiołem. Popływawszy przez około trzy albo cztery godziny wracałyśmy na brzeg po czym kładłyśmy się na kocyku pozwalajając promieniom słońca zarazem suszyć oraz delikatnie pieścić nasze młodziutkie ciała. Cały dzień spędziłyśmy wtedy wyłącznie letniemu kąpaniu się oraz opalaniu.
    Leżąc obok siebie obserowałyśmy latające wysoko mewy oraz śnieżnobiale rybitwy. Wróciłyśmy do wynajętego pensjonatu dopiero po cudnym zachodzie słońca. Życząc sobie dobrej nocy oraz obiecując sobie jutrzejsze pewne spotkanie na plaży rozeszłyyśmy się do swoich pokoi. Ponieważ noce były ciepłe spałyśmy bardzo  często mając na sibie tylko majtki oraz stsniki albo niekiedy całkiem nago. Pewnego napraewdę słonecrznego oraz zapowiadającego upalny dzień poranka postanowiłyśmy ...