1. Niebo, piekło i z powrotem

17.03.2024: 1. Autobus. To był wyjazd chóru do Niemiec z koncertami w Polsce. Ja z moim wtedy jeszcze chłopakiem byliśmy pracującymi studentami i z racji tego nie mogliśmy pojechać ze wszystkimi. Mieliśmy do nich dojechać gdzieś przed granicą niemiecką. Sam dojazd też nie był problemem, brat mojego chłopaka był pilotem wycieczek i załatwił nam dojazd gratis jak się nie mylę do Jeleniej Góry gdzie chór po koncertach w Polsce był na ostatnim noclegu przed granicą. Wsiedliśmy więc grzecznie do autokaru wycieczkowego i ……zaczęło się trzeci kościół, wódeczka, żarciki ogólne atmosfera luźna. W miarę upływająceg czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Tabu, Podglądanie Autor: agatslawe
  2. Fantastyczny upskirt

07.03.2024: Już spieszyłem się za bardzo, żeby całą drogę przebyć siłami nóg własnych. Postanowiłem więc skorzystać z pomocy jaką zaofiarowała mi komunikacja dla strudzonych niezbyt sytuowanych. A tam już na przystanku zaaferowała mnie młoda dziewuszka o krótkiej spódniczce i nogach całkiem konkretnych. Dziewczę to (o wieku nieistotnym) wyglądem twarzy swojej przypominało wybladłe panny z czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie upskirt, bielizna, Autor: M
  3. Szantaż, czy jednak sama tego chciałam? Część V

05.03.2024: Niedziela. Godzina 16:30. Terminal autobusowy. Tłum ludzi, gwar, jedni się żegnają a inni witają ze starymi znajomymi. Kadra została podzielona na 4 osobowe zespoły w każdym z autobusów. Dwie osoby na dole, dwie na górze. Bo to luksusowe busy były. Ja postawiłam na wygodny ubiór, legginsy i sweter. Klara wolała od razu robić wrażenie zakładając na niemalże dobową podróż panterkowy kombinezon. U studentów już zapunktowała, ale jeszcze nie wiedzieli jaki pokaz ja im dam. Dostałam miejsce na dole przy czteroosobowym stoliku, wraz z trzema innymi dziewczynami. Pograłyśmy w karty, rozmawiałyśmy, czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Fetysz Masturbacja Podglądanie Autor: TanielN
  4. Wesele z teściową

04.03.2024: Pod koniec maja wybraliśmy się na ślub do dalekiej rodziny mojej partnerki. Wesele odbywało się w górach w południowej części Polski, dlatego pojechaliśmy wspólnie z teściami. Słoneczny i upalny weekend stwarzał doskonałe warunki, aby Panie założyły krótkie i przewiewne sukienki. Było na co popatrzeć – dekolty, szpilki i zgrabne nogi, na których zatrzymywał się niemal każdy męski wzrok. Po nabożeństwie kościelnym odbyło się huczne wesele. Impreza miała miejsce w sali balowej połączonej z hotelem, w którym goście mieli zapewniony nocleg. Zakrapiana alkoholem zabawa przy dobrej muzyce trwała do czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Dojrzałe Podglądanie Autor: oszka97
  5. Kuzynka podglądanie w łazience

02.03.2024: Gdy zadzwoniła do mnie moja kuzynka Magda, nie spodziewałem się wieści które miała mi do przekazania. Nie wdając się w szczegóły potrzebowała mojej pomocy. Samotnie opiekowała się matką, której stan ostatnio bardzo się pogorszył. Matka zrobiła z niej osobistą opiekunkę i pielęgniarkę, skutecznie płosząc wszystkich ewentualnych kandydatów na męża. Tak więc Magda była 55-letnią cnotką – niewydymką. Tak więc w zimowy piątek dotarłem do nich do domu i po całym dniu krzątania się przyszedł czas na udanie się na spoczynek. I wtedy wpadł mi do głowy pewien pomysł. Telefon z Androidem to znakomite nar czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Dojrzałe Podglądanie Autor: petrarka70
  6. Moja żona i Sławek. 4

27.02.2024: Na d**gi dzień cisza, rano porządki z dziećmi, ona prawie nie wychodziła z pokoju, nakarmiłem, pobawiłem, miałem lżejszy dzień w pracy, więc nie poszedłem. Dzieciaki to cudowna sprawa, ufne, szczęśliwe, radosne, dają takiego kopa energii że można żyć. Myślałem o słowach rybaka, jakie tu hobby sobie wymyślić i nagle olśnienie, jedyną rzeczą, którą robiłem w swoim życiu, to znaczy w szkole, było bieganie. I miałem dość dobre wyniki, radość i przyjemność, na jakiś tam zawodach szkolnych byłem 8. A może tak pobiegać, przypomnieć sobie, jest myśl. Moja wyszła i poszła do kuchni. Ha. - Co chcecie na czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Dojrzałe Hardcore, Podglądanie Autor: ---Audi---
  7. Przygoda z mlodszym w moim sexshopie

20.02.2024: Jestem Jola. Mam 43 lata. Pracuję w jednym z krakowskich sex-shopów. Mam 150 cm wzrostu, czarne włosy i ogólnie jestem malutka bo ważę tylko 45 kg. Mam malutkie cycki ale za to sterczące sutki. bardzo lubię swoją pracę, bo ogólnie lubię sex i wszystko co z nim związane. Czasem jak nie ma klientów to zabawiam się różnymi gadżetami jakie mamy w sprzedaży. Tego dnia była totalna śnieżyca, tak , że całe miasto było sparaliżowane. Od rana w sklepie nie było żywego ducha. Aż zaczęłam się nudzić i przeglądać jedno z czasopism erotycznych. Nagle drzwi do sklepu się otworzyły i wszedł jakiś nastolatek czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Dojrzałe Podglądanie Tabu, Autor: cassa100
  8. Weekend z Alą (I)

15.02.2024: Nasza historia rozpoczyna się w momencie wyjazdu na długo wyczekiwany wypad nad morze, kilka tygodni przed wizytą Dawida. Ja nazywam się Adam, a moja żona to Ala. Jesteśmy małżeństwem od dwudziestu kilku lat, ale prawdę powiedziawszy, większość czasu poświęciliśmy pracy, dopieszczaniu domu oraz zapewnieniu dobrych szkół dla naszej córki, która właśnie kończy studia w Anglii. Teraz wreszcie czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: małżeństwo, Podglądanie Zdrada wakacje, Autor: koko
  9. Moja Natalia cz. 2

07.02.2024: Stoję przed budynkiem basenu, patrząc już któryś raz na zegarek. W końcu jest. Wychodzi ubrana w bardzo krótkie dżinsowe szorty, podkreślające jej kształtny tyłek. Ma na sobie ciemną bluzkę, która uwydatnia dwie okrągłe piersi średniej wielkości. - Trochę ci zeszło – mówię zaczepnie, całując Natalię w usta. - Gdybyś mnie tak nie urządził może nawet bym była szybciej od ciebie – i mówiąc to wzięła mnie za rękę i udaliśmy się przed siebie. - Gdzie chcesz iść? – zapytałem, patrząc się na nią. - No wiesz… tak się składa, że moi r czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Humor, Pierwszy raz Podglądanie Autor: PanRuchalski
  10. Okno na Nieznajomego

27.01.2024: Pierwszy raz widzieliśmy się w piątek, na wyjeździe. W małym, włoskim hotelu. Moja żona chodziła topless, ogarniając nasze rzeczy. Apartament miał wielkie okna i wyjście na mały taras. Nieznajomy znajdował się na balkonie, w hotelu naprzeciw naszego. Choć widzieliśmy go jak na dłoni, jednocześnie ukryty był przed innymi. Bardzo atrakcyjny, w mojej ocenie. Dobrze zbudowany, z wielkim tatuażem, przechodzącym z ramion na klatkę piersiową. Siedział nagi, w fotelu, patrząc na nią, z wyzywającą, szelmowską miną. Masował sobie penisa. O czytaj Erotyczne Opowiadanie