1. Ognisko

Data: 23.08.2020, Kategorie: Pierwszy raz Hardcore, Oral Wytryski Autor: Enemy

Mam na imię Emilia. Szalone czasy liceum. Akurat rozpoczęły się wakacje. Na samym początku nie miałam zamiaru nigdzie wyjeżdżać więc wraz z koleżankami szukałyśmy sobie jakiś zajęć. Pewnego dnia wpadłyśmy na pomysł żeby iść nad jezioro. Było nas 3, wszystkie ubrane w skąpe stroje kąpielowe, a na tym kuse bluzeczki i krótkie spodenki wybrałyśmy się nad wodę. Ja i dziewczyny mieszkałyśmy blisko siebie, a nad wodę było niedaleko więc droga zajęła nam mniej niż 10 min. Słońce strasznie grzało, więc marzyłyśmy aby jak najszybciej znaleźć się w wodzie. Gdy dotarłyśmy, dosłownie zdarłyśmy z siebie ciuchy i wskoczyłyśmy do wody. Nawet nie zauważyłyśmy jak 3 naszych kolegów przygląda nam się z innej części plaży. Nie czułyśmy się wcale skrępowane, bo mieli na co popatrzeć. Każda z nas miała ładną buzię i figurę. Ale to mnie zawsze chłopaki wychwalali najbardziej. Długie, czarne włosy, ponętne usta, wysportowana figura, a przede wszystkim... Jędrne, duże piersi i sexowny tyłeczek. Gdy tylko ich spostrzegłyśmy natychmiast zaczęłyśmy ich prowokować. Podczas zabawy w wodzie poprawiałyśmy skąpe stroje w które byłyśmy ubrane, aby zwrócić uwagę na to co się pod nimi kryło. Kiedy pływanie nam się już znudziło postanowiłyśmy się poopalać. Rozłożyłyśmy się na ręcznikach i całe mokre wystawiłyśmy swoje ciała na działanie promieni słonecznych. Chłopcom chyba już znudziło się tylko patrzenie na nas, więc postanowili do nas podejść. Rozmowa była bardzo ciekawa, nawet nie spostrzegłam się jak ...
    ... ustalaliśmy już czas i miejsce następnego spotkania. Umówiliśmy się na ognisko, jeszcze tego samego wieczora. Wróciłyśmy z dziewczynami do swoich domów i rozpoczęłyśmy przygotowania. Po szybkim przysznicu zakręciłam swoje włosy w delikatne fale, które spływały mi po plecach aż do samego tyłeczka. Nasmarowałam całe ciało balsamem i szybko się umalowałam. Postanowiłam założyć krótkie jeansowe spodenki oraz koszulkę, która odkrywała moje ramiona i plecy. Po 30 min byłam już na miejscu, ognisko odbywało się w małym lasku. Skład był taki sam jak na plaży. Zaczęła się zabawa. Głośna muzyka, chłopacy, alkohol.. Zabawa na całego. Od samego początku przystawiał się do mnie jeden z chłopaków - osiemnastoletni Kuba. Bardzo mi się to podobało, ponieważ był to bardzo przystojny, dobrze zbudowany chłopak. Miał ponad 180 cm wzrostu, kruczoczarne włosy, ciemne oczy. To co przyciągało moją największą uwagę to jego niesamowicie dobrze zbudowane ciało. Umięśnione, zadbane, wysportowane. Bardzo mnie pociągał, więc kiedy zaczął mnie adorować, zaczęłam z nim współpracować. Kiedy wszyscy byliśmy już bardzo pijani, jeden z chłopaków wpadł na pomysł aby zagrać w rozbieraną butelkę. Każdy się zgodził więc zaczęliśmy zabawę. Po 30 min wszyscy byli prawie nadzy. Obok mnie siedział Kuba w samych bokserkach, cały czas obejmował mnie trzymając ręce na biodrach. Byłam już tylko w mojej czarnej, kusej, koronkowej bieliźnie. Kiedy ognisko zaczęło przygasać przyszła kolej na mnie, musiałam zdjąć stanik. Nikt poza ...