1. Pierwsza przygoda mojej żony

14.01.2021: Nazywam się Michał. Od 3 lat jestem w udanym związku z Moniką (kilka miesięcy temu wzięliśmy ślub). Moja żona należy raczej do grzecznych kobiet i do momentu, kiedy zaczęła spotykać się ze mną była tylko z 3 facetami. Ja w przeciwieństwie do niej jestem facetem z dużymi doświadczeniami, pomysłami i dużą ochotą na próbowanie nowych rzeczy. Monika dopiero ze mną spróbowała sexu analnego i okazało się, ze nie dość że bardzo się jej podobał i ją podnieca to jeszcze ma dziurkę wręcz stworzoną do takich zabaw (bardzo szybko się rozluźnia podczas zabaw paluszkami). Jedną z naszych ulubionych pozycji czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Sex grupowy Anal Autor: Luc-ash
  2. ROZKOSZNY POKEREK

13.01.2021: CZEŚĆ WSZYSTKIM! MAM NA IMIĘ PATRYK I OPOWIEM WAM HISTORIĘ KTÓRA ZDARZYŁA SIĘ NAPRAWDĘ,MYŚLĘ ŻE NIE JEDNEGO KTÓRY BĘDZIE TO CZYTAŁ WPRAWI W FAJNY NASTRÓJ!! A BYŁO TO TAK! BYŁ LIPIEC DOKŁADNIE 25 2009 ROKU URODZINY MOJEJ ŻONY,28 URODZINY. DOWIEDZIAŁEM SIĘ WCZEŚNIEJ ŻE PRZYJDĄ DO NIEJ KOLEŻANKI Z PRACY DOKŁADNIE DWIE.JOLA MIAŁA 23 LATA I BYŁA MŁODSZA OD MOJEJ ŻONY O 5 LAT,ZWARIOWANA BLONDYNKA O NIEBIESKICH OCZACH,FAJNE PIERSI,NIE WIEM JAKI ROZMIAR ALE BARDZO KSZTAŁTNE czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Anal Sex grupowy Autor: tomislaw28
  3. Wycieczka w góry - wspomnienie 4

11.01.2021: Cała historia miała miejsce jakiś czas temu w naszych polskich górach. Wielu z was ucieka za granice w inne góry, a tu w polskich jest tak pięknie :) Plus są ciekawi ludzie. Cała historia zdarzyła się późnym latem, w czasie gdy szkoły powinny już pracować a dzieci nie stwarzać zagrożenia górskiego powyżej normy.Korzystając z temperatury 25+ jaka zaszczyciła nas ostatni raz w tamtym roku z chłopakiem który wtedy jeszcze był na swoim miejscu, postanowiliśmy wybrać się na czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Oral Polskie, Wytryski Miejsca Publiczne, Autor: AgaG
  4. Jarek

09.01.2021: Jarka znałam już od paru miesięcy, gdy rodzice oznajmili mi, ze jadą na kilka dni urlopu do swojego znajomego. Do tej pory nie mieliśmy okazji pójść na całość. Pozostawały nam tylko ukradkowe pieszczoty i gorące pocałunki. Niestety, już mi to nie wystarczało i postanowiłam wykorzystać nadarzającą się okazję. Zaprosiłam Jarka na kolacje, nie ukrywając, że chętnie zjem z nim także śniadanie czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Nastolatki Pierwszy raz Autor: Anonim
  5. Sex na wydmie.

06.01.2021: Nad morzem na jednej z dzikich plaż w znanej miejscowości, poprosiłam męża aby poszedł po parawan do hotelu i zorganizował coś do jedzenia. Zajęło Mu to jakieś 1,5 godz. Na tej plaży był facet z ogromnym kutasem nie przesadzam, ale ponad 20 cm w granicach 23 i gruby w slipach ledwo się mieścił. Przechodził kilka razy koło Mnie. A Ja rozchyliłam nogi (wachlowałam nimi), on się na chwilę zatrzymał i poszedł. I znowu przeszedł i Ja to powtórzyłam i chyba za czwartym razem czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Hardcore, Oral Wielkie Kutasy, Wytryski Autor: aga68
  6. Od Heteryka do lachociągą [moje wyznania cz.1]

03.01.2021: Zawsze pociągały mnie tylko kobiety, nigdy nawet przelotnie nie pomyślałem "o niezły koleś", "fajna dupa/klata" ... cokolwiek. Brzmi to trochę jakbym się tłumaczył, a niby tylko winni się tłumaczą, może jest tak w istocie :(, sami oceńcie i posłuchajcie w jaki układ się wpakowałem. Mój szef to energiczny facet w średnim wieku, gadali w firmie, że jest homo. Niezależnie od tego był też dobrym szefem i dla niektórych tylko to się liczyło, ale inni i tak gadali pedałek, ciota itd., a mi to wszystko zwisało. Zwisało do momentu pewnej firmowej imprezy gdzie przestało zwisać i to dosłownie bo ze zwi czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Pierwszy raz Hardcore, Autor: TomekSsak
  7. Akcja z siostrą żony - kontynuacja mile rozpoczęte...

02.01.2021: Hej we wcześniejszej części przedstawiłem wam Paulinkę siostrę mojej żony i to co nas połączyło , pozwoliłem sobie na kontynuację tego opowiadanka. Tego dnia kiedy wyruchałem po raz pierwszy Paulinkę , po powrocie do pokoju gdzie jeszcze przez dłuższą chwilę cały drgałem z podniecenia. No ale cóż kawa wypita pora by coś zjeść lub obejrzeć tv , więc trzeba wyjść z pokoju. Na korytarzu spotkałem ją tak jakby mnie unikała mega skrępowana uciekała ode mnie i nie patrzyła czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Hardcore, Autor: walikon92
  8. Urlop 2

01.01.2021: tak jak pisałem w poprzednich częscha tego opowidania , że to nie jest moje tylko znaleźio ne w Sieci życzę miłej lektóry Po powrocie z plaży do naszego domku musiałyśmy się odświeżyć. Pobyt na plaży dostarczył nam naprawdę wiele emocji, kosztował nas też sporo wysiłku. Nie rozmawiałam z córkami o naszych przeżyciach, tylko dokończyłyśmy się rozpakowywać i zajęłyśmy się przygotowaniem kolacji. Dzień był upalny a wieczór wcale nie zapowiadał się lżejszy. Pomimo zachodu słońca w dalszym ciągu było gorąco tak więc kolację zaplanowaliśmy lekką, za to dużo zimnych napojów. Z pewnością przy czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Dojrzałe Sex grupowy Autor: mario3500
  9. Dorotka – naga obsługa i BDSM

31.12.2020: Jakieś dwa miesiące temu rozmawiając z jedną znajomą z pracy w przy kieliszku wina usłyszałam, że jej perwersją jest przygotowywanie i podawanie posiłku mężowi nago. Długo rozmyślałam o tym aż w końcu zwierzyłam się mężowi, że bardzo bym chciała coś takiego zrobić ale nie dla niego tylko dla grupy obcych ludzi. Jak zawsze nie był tym zachwycony ale mój upór spowodował jego zgodę. Warunkiem było, że to on wybierze osoby. Po tygodniu oznajmił, że ma już grupę takich czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz Anal BDSM Lesbijki Zabawki Stopy, Autor: feetek
  10. Wsparcie

29.12.2020: Chłopak jęknął i położył głowę na moich udach. - Spokojnie - pogłaskałam go po włosach. - Postaraj się rozluźnić, a wszystko będzie dobrze. Skinęłam głową patrzącemu z wyczekiwaniem mężczyźnie, który na ten znak zaczął poruszać biodrami. Młody leżący na moich nogach usilnie starał się nie krzyczeć z bólu. - Będzie dobrze - powtórzyłam. - Wszystko będzie czytaj Erotyczne Opowiadanie