1. Przyjaźń potrafi zaskakiwać

Data: 15.05.2024, Kategorie: Nastolatki wakacje, Autor: Zakochany_Harcerz

... namiot i „na stopa” przejechaliśmy prawie cały kraj. Wyjechaliśmy z samego rana, a jeszcze tego samego wieczora siedzieliśmy przy ognisku kilkadziesiąt metrów od plaży. Postanowiliśmy nocować w lasku leżącym tuż obok plaży, aby ukryć namiot i ognisko, a jednocześnie mieć blisko do morza. Rozmawialiśmy się i śmialiśmy popijając zakupiony kilka godzin temu cydr. Gdy poczuliśmy się senni, wczołgaliśmy się do namiotu. Mieliśmy tylko jeden śpiwór, ponieważ śpiwór Julki odpiął jej się od plecaka w trakcie podróży i tego nie zauważyliśmy, a było już na późno aby kupić drugi. Po prostu rozpięliśmy mój śpiwór i się nim przykryliśmy. Ponieważ było bardzo ciepło, spałem w samych bokserkach, a Julka w majtkach i mojej koszulce, która jej się bardzo podobała więc ją jej pożyczyłem. Wyglądała tak słodko, w za dużej bluzce i potarganych włosach. Przez sen przekręciła się i przytuliła do mnie, a że zrobiła to dość niepodziewanie, nie zdążyłem się ruszyć i teraz opierała się nagim udem o moją dłoń. Pomyślałem o Magdzie. Już od trzech lat nie było dnia, żebym o niej nie pomyślał. Mimo kilku okazji, nie potrafiłem się w tym czasie zdobyć na próbę zbudowania związku z kimś innym. Za każdym razem czułem się, jakbym ją zdradzał. W tym momencie zauważyłem, że moja koszulka delikatnie odchyliła się od ciała Julki. Ponieważ mieliśmy zapiętą tylko tą część od wejścia, która chroniła nas przed owadami, w świetle księżyca mogłem przyjrzeć się jej piersiom. Zdziwiłem się, gdy zobaczyłem jej sutki. ...
    ... Miała brązową karnację i spodziewałem się, że sutki też będą brązowe, jednak były różowe. Mimo niewielkich rozmiarów były to najpiękniejsze piersi jakie kiedykolwiek widziałem.

Delikatnie przesunąłem rękę wzdłuż jej uda. Dotarłem do pośladków, które zacząłem nieśmiało i delikatnie ugniatać. Drugą ręką chciałem sięgnąć do piersi przyjaciółki, gdy ta otworzyła oczy. Widząc moją przerażoną i zaskoczoną minę, roześmiała się i pocałowała mnie. Usiadła na mnie okrakiem delikatnie ujeżdżając przez bieliznę i szepnęła:

- Naprawdę myślałeś, że śpię? – uśmiechnęła się figlarnie i znów mnie pocałowała. Przyciągnąłem ją do siebie i zamknąłem w uścisku. Po chwili puściłem ją i zdjąłem z niej koszulkę. Delikatnie zdjąłem ją z siebie i położyłem na plecach. Zacząłem ją całować po twarzy, szyi, obojczykach.... Schodziłem coraz niżej czując dreszcze przechodzące po jej ciele. Przy piersiach zatrzymałem się na dłużej. Nie były wielkie, ale najwyraźniej zabawa nimi dostarczała mojej przyjaciółce wiele rozkoszy, której zamierzałem dostarczyć jej jak najwięcej. Ugniatałem, całowałem, lizałem, ssałem i przygryzałem jej piersi. Kilka minut później znowu zjechałem niżej całując ją po płaskim brzuszku. Zsunąłem zębami jej majteczki i zacząłem się z nią drażnić całując wewnętrzną stronę jej ud oraz przejeżdżając językiem po jej pachwinach, od czasu do czasu niby przypadkiem trącając językiem łechtaczkę. Była już naprawdę mocno rozpalona więc zająłem się wejściem do pochwy wtykając język do środka. ...