1. Wakacyjna przygoda 1

08.06.2019: Wakacje w Hiszpanii. Jedno z najlepszych moich wspomnień. Piękna pogoda, plaże, miejsca i .... Niezapomniana przygoda. Miałem 18 lat, moje ostatnie wakacje z rodzicami. Zatrzymaliśmy się w hotelu, dostaliśmy karty do pokoi i udaliśmy się do nich. Każdy z nas dostał osobny pokój czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Kamil Malarz
  2. Po raz kolejny

07.06.2019: Zapraszam do zapoznania się z V częścią opowiadania "Znowu". Pół roku. Tyle potrzebowałem, żeby odzyskać trzeźwość umysłu, zapomnieć o Rafale i zacząć układać sobie życie od nowa. Z tego wszystkiego nawet nie wiem czy już odpłyną. W końcu nie dałem mu okazji, żeby mógł mi powiedzieć kiedy. Eh. Ale to już za mną, nie obchodzi mnie. Wreszcie mogę zacząć normalnie oddychać. Zaczynam od kolosalnych zmian. Na pierwszy rzut idzie pokój. Zdecydowałem się na remont czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: freakow
  3. "Służba nie Drużba"

06.06.2019: Ninejsze dzieło podlega ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim. ochrona prawa autorskiego jest chroniona z mocy prawa. Zapraszam na moje konto :GayStoriesPL Poniżej, czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: GayStoriesPL
  4. Ostatni wieczór - część 1

04.06.2019: Nasze dwutygodniowe wakacje w Egipcie w stu procentach spełniły nasze oczekiwania. Czternaście dni leżenia z drinkiem na leżaku przy świetnych basenach, które dawały odrobinę ukojenia w afrykańskim ukropie. Oczywiście wybraliśmy opcję all inclusive, ale i tak zaopatrzyliśmy się w kilka flaszek z Polski. Wyjazd z moim mężem bez dzieci zawsze kończy się jednym - permanentym upojeniem alkoholowym. Szczytem tego była ostatnia noc, kiedy w hotelu była zorganizowana dyskoteka dla całego turnusu. Podczas całych wakacji zakumplowaliśmy się z Mariuszem i Danielem. Mieli około trzydzieści lat i wybral czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Sex grupowy Geje Tabu, Autor: gtw12345
  5. Prawdziwie Oswiecenie Cz4

03.06.2019: Etan obudził się kilka sekund przed sygnałem budzika. Był bardzo odprężony, jak zwykle poczuł wypełnienie i silną erekcję. Jako że w pokoju spał też Aron włożył na siebie niewygodne nocne odzienie, do którego wciąż nie mógł się przyzwyczaić, a które teraz czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: CzarodziejEmrys
  6. Jak Dziwkę 7

02.06.2019: Rano obudził mnie Marco zapraszając na śniadanie, Kompletnie nadzy poszliśmy do Kuchni gdzie na stole leżało już gotowe jedzenie, miałem już siadać do stołu gdy Marco powiedział że na początek mam wziąć do ust co innego, On sam usiadł do stołu i zaczął jeść, ja na czworaka wszedłem pod stół i zacząłem ssać jego chuja lizałem go tak parę minut gdy wystrzelił połknąłem wszystko, wyszedłem z pod stołu i usiadłem do jedzenia. Zjedliśmy i poszliśmy na górę do pokoju czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Azteq
  7. Wymiana jezykowa 1

02.06.2019: Poznaliśmy się przez Internet. To była miłość od pierwszego posta. Dziś po raz pierwszy się zobaczymy – przyjeżdża do mnie z wizytą. Jak to sobie wyobrażam? Otworzę drzwi, padniemy sobie w ramiona, zaczniemy dziko się całować, po czym będziemy uprawiać miłość we wszelki czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Paweł Czapla
  8. Przylapany przez ojca i tego przyjemne konsekwencje czesc 2

02.06.2019: Część drugaWitam, oto druga część realnej sytuacji.Nad ranem obudził mnie lekki zapach lekko przepoconego męskiego kutasa, gdy otworzyłem oczy okazało się, że to ojciec trzymał nad moim nosem swoje majtki, które tej upojnej nocy miałem okazję i posmakować czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: Łukasz
  9. "ROK 2064" - CZĘŚĆ PIERWSZA: „ZONA NUMER...

31.05.2019: „Kurwa, jak ja nie znoszę listopada” myślałem, omijając chodnikowe kałuże na Alei Legionów, kierując się w stronę Placu Kościuszki, gdzie znajduje się mój przystanek autobusowy. Dziś samotnie wracałem późnym popołudniem do domu, spiesząc się na autobus. Pora zimnych wiatrów, szaro-bure ulice, a ludzie wkurwieni, odziani w ciepłe łachy, pozbawione kolorów. Latem na ulicach nawet takiego zadupia jak Łomża, można się przechadzać z przyjemnością. Czasem jest czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Geje Autor: yake01
  10. Konrad cz. 2 Stopy Jarka

31.05.2019: Od poprzedniej przygody z Jarkiem minęło trochę czasu. Nie poruszaliśmy tematu seksu między nami. Mi na początku było trochę z tym niezręcznie. Za każdym razem, gdy widziałem go w samej bieliźnie, wyobrażałem sobie go bez niej. Z trudem kryłem wtedy swoje podniecenie. On prawdopodobnie traktował tamten seks jako przyjacielską „przysługę”, rozładowanie seksualnego napięcia i zachowywał się jak gdyby nigdy nic. Zaakceptowałem to, a swoje prymitywne potrzeby trzymałem czytaj Erotyczne Opowiadanie