1. Niespełnione fantazje

04.12.2020: kamil778 Witam. Mam na imię Kamil. Mieszkam i pochodzę z niewielkiego miasta gdzie każdy każdego zna albo kojarzy „z gęby”. Na dzień dzisiejszy nazbierałem 29 lat i zbieram nadal. Tak samo jak nadal nasila się we mnie niespełniona fantazja mająca korzenie w okresie lat 90’ (jeśli można to jeszcze określić fantazją). Mianowicie chodzi o mojego pierdolca w sferze seksualnej. Od małolata miałem dziwną przypadłość tj. kręciły mnie moje szkolne nauczycielki a co się z tym wiąże, odczuwałem pociąg do kobiet dojrzałych które mogłyby być śmiało moimi matkami. Wszystko zaczęło się już w czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Dojrzałe Fetysz Podglądanie Autor: kamil778
  2. Dorotka 5 - wakacje w Chorwacji cz.1

25.11.2020: Wydarzenia, które teraz opiszę zdarzyły się dwa i pół roku po pamiętnym sylwestrze. Nadchodziło lato i razem z Dorotką mieliśmy ochotę na odpoczynek w jakimś ciepłym miejscu nad morzem. Padło na Chorwację, którą polecili nam rodzice Doroty łącznie z apartamentem w miejscowości Mimice na Riwierze Makarskiej. Nasza córeczka miała już dwa latka, więc spokojnie mogliśmy ją zostawić u dziadków, co zresztą zrobiliśmy. Moja żona zarezerwowała nam miejsca w tym apartamencie pożegnaliśmy się z rodzicami, dzieckiem i pojechaliśmy na wymarzone wakacje. Po kilkunastu godzinach podróży dojechaliśmy nad czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Masturbacja Podglądanie Tabu, Autor: feetek
  3. Zona mnie zaszokowała,seks z przyjaciółmi.

08.11.2020: Po długich rozmowach zbiornikowych wreszcie postanowiliśmy się spotkać z internetowo zaprzyjaźnioną para. Znaleźliśmy opiekę dla dzieciaków i z radością odebraliśmy Was z dworca. Wynajęliśmy na nasze spotkanie piękny apartament dla kilku osób z Jakuzzi i 3 łazienkami. Byliśmy bardzo spięci czy Was m się spodobamy czy się polubimy. Jednak już po kilku chwilach rozmowy wiedzieliśmy ze będzie to miłe popołudnie. W hotelowej restauracji i zjedliśmy pyszny obiad, zasypując się informacjami i emocjami związanymi ze spotkaniem. Przy deserze przy dobrym winie już się rozluźniliśmy i robiło się cora czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Sex grupowy Podglądanie Tabu, Autor: seksgeometria
  4. Czego szuka rolnik

07.11.2020: Finał realizacji programu zbliżał się wielkimi krokami. Rolnik Janusz miał nazajutrz zdecydować, która z kobiet będzie miała szansę zostać jego żoną. Górnolotny tytuł programu sugerował, że skojarzona para spędzi razem życie, jednak Marta – prowadząca show, wiedziała, że w przypadku żadnego z bohaterów nic takiego się nie stanie. No przynajmniej na razie. Program był jej wielką życiową szansą. Miała możliwość wypłynięcia na szerokie medialne wody. Jej wrodzony pesymizm nakazywał jej poddawać pod wątpliwość szansę formatu na sukces, jednak pilotażowy odcinek, emitowany kilka dni wcześniej spotk czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Fetysz Hardcore, Podglądanie Autor: jodorowsky69
  5. Gorąca sobota

04.11.2020: Może najpierw przedstawmy bohaterów. Dwie panie. Moja żona, Kasia. Krótkie czarne włosy, brązowe oczy, słodka buzia niewinnej dziewczynki, piękne duże piersi, wysportowana sylwetka. Ania, dziewczyna Marka. Też wysoka, też ciemne włosy - z tym że długie, szczupła, ładna, podobno była kiedyś modelką. No i panowie, czyli Marek i ja. Dla odmiany wysocy, wysportowani (ja - siatkówka, on - ręczna), czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie ekshibicjonizm, Sex grupowy małżeństwo, Autor: kornoj
  6. Rodzinne wakacje

25.10.2020: Na plaży było za gorąco. W dodatku nawet nie dało się poczytać książki, bo odbijające się od kartek słońce za bardzo dawało po oczach. Grzesiu postanowił wracać do domu. Niezbyt lubił się opalać, w przeciwieństwie do swojej rodziny. Ojciec siedział na leżaku i pił piwo za piwem, a nowa partnerka ojca – Marta – przysypiała na kocu. Siostra Grzesia też lubiła smażyć się na słońcu, a dla ochłody co czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Incest wakacje, Podglądanie Nastolatki Autor: Pistasio
  7. HoteLove, cz.1 - Przyjazd

23.10.2020: Przyjeżdżamy wieczorem do hotelu na wymarzony wypoczynek w górach. Gdy wjeżdżamy na parking, Anna, moja żona jeszcze śpi na fotelu obok. Załatwiam sprawy meldunku a później idę ją obudzić. Śpiąca królewna wciąż śpi przykryta sweterkiem i ubrana w letnią sukienkę na ramiączka. Otwieram drzwi od jej strony, wsuwam głowę do samochodu odgarniam jej blond włosy z twarzy i budzę ją pocałunkiem. Ona otwiera oczy i odwzajemnia całując się ze mną przez dłuższą chwilę. Nie mogę się powstrzymać i kładę dłoń na jej udzie i zaczynam głaskać jej nogę. Powoli i niepewnie zakradam się coraz wyżej, ciesząc dło czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie Autor: morhavee
  8. Podglądanie

10.10.2020: Kiedy miałem 15 lat przeżyłem niesamowitą przygodę. Kiedy byliśmy na tygodniowym wyjeździe w góry, na naszą kwaterę przyjechała nowa para. Ona starsza, "cycata" jak bym wtedy powiedział kobieta - pewnie 30-letnia i jej partner, wyglądający sporo młodziej chłopak. Kiedy ich zobaczyłem wyobrażałem sobie, że to ja i ONA. Ja mieszkałem z rodzicami w pokoju obok. Nasz pokój był wyłożony grubą boazerią czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie młody, Autor: Marek_K
  9. Dzika Plaża

23.09.2020: Piękne słońce, Darłówko,plaża i ja z żoną nad morzem. Od rana świeciło słońce i przygrzewało słodko. Nie czekaliśmy na śniadanie tylko wczesnym rankiem wyruszyliśmy na plażę. Jako, że nie lubiliśmy tłoku i gwaru, ganiających i sypiących na głowy piasku dzieciaków, postanowiliśmy iść dalej plażą, w stronę Kryspinowa. Po kilku kilometrach stwierdziliśmy, że tutaj będzie ok, nie będzie ludzi dużo, a jeśli nawet, to będą z dala od naszych głów Smile. Słonko i szum fal, z dala pokrzykiwały mewy, wiaterek miło powiewał, tego mi było trzeba. Żona już zrzuciła górę od kostiumu a ja, żeby nie pozo czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Tabu, Podglądanie Sex grupowy Autor: Bull__cuckold
  10. Rodzinna saga (I)

22.09.2020: Witam! Historia, którą Wam dziś opowiem zaczyna się pewnego słonecznego, kwietniowego popołudnia. Marcin, 16letni uczeń gimnazjum właśnie skończył wcześniej zajęcia. Wrócił do domu o prawie dwie godziny przed czasem. Wiedział, że rodzice będą w pracy jeszcze przez kilka godzin, a siostra powinna wrócić z liceum dopiero wczesnym wieczorem. Zamierzał oczywiście skorzystać z okazji i przejrzeć swoją czytaj Erotyczne Opowiadanie